Full kontroll över kunder, lager och försäljning.

Eontyre - tar hand om din däckaffär.

Allt du behöver för att driva en modern däckverkstad. Börja med att se filmen här till höger. Nedan finns en detaljerad beskrivning av Eontyre som affärssystem.

Byggd för att du ska gilla måndagar igen.


Även under däcksäsongen!

Eontyre är en kraftfull och molnbaserad plattform skapad för dig som vill växa med din däckaffär. Oavsett om du driver en enskild verkstad eller en större kedja erbjuder


Kort sagt: Eontyre är verktyget för moderna verkstäder som vill ta nästa steg i däckaffären , utan att krångla till det.

Eontyre Däckteam

🚀  Smart hantering av däck

Eontyre affärssystem

Eontyre revolutionerar hur verkstäder hanterar däckhotell, försäljning och service. Med vår smarta plattform får du:


Smidig däckhantering – Hantera däck och förvaringar som ett proffs.
Automatiska prisuppdatering – Slipp alla struliga prislistor.
Flexibel arbetsplats – Jobba enkelt var ni vill.
Full integration – Fungerar sömlöst mot dina leverantörer.



🔧 Ta din däckverksamhet till nästa nivå med Eontyre
– där effektivitet möter innovation.

Automatiserad planering när snöflingan kommer.

❄️ Äg däckssäsongen! 

Autobokning Eontyre

📅 Effektiv schemaläggning

Automatiskt fördelade tider för maximalt utnyttjande av resurser inställd efter din verkstads önskemål.

📲 SMS- och mejlpåminnelser

Minska uteblivna besök med automatiska aviseringar på din verkstads villkor

❄️När snöflingan kommer..

...är du redo! Med autobokningar tar du kontroll över däckssäsongen, istället för att låta den kontrollera dig.

Frequently Asked
Questions

FAQ

  • Hur gör jag för att komma igång?

    ✅ Klicka på Förfrågan

    ✅ Fyll i dina uppgifter.

    ✅ Vi kontaktar dig för att boka en demo och offert.


    🚀 Enkel start – Smidig övergång!

  • Hur lång tid tar ett skifte?

    Efter att avtalet är signerat bokar vi in ett brytdatum. Under den veckan sker:


    ✅ Datamigrering – Data flyttas över till det nya systemet.

    ✅ Digital utbildning – Din personal får genomgång och träning i systemet.

    ✅ Integration – Kopplingar till leverantörer och system säkerställs.

    ✅ Lagerinventering – Verkstan inventerar för att säkerställa att all däck- och produktinformation är uppdaterad.


    📅 Räkna med att avsätta en vecka för en smidig övergång.

  • VIlken data går att flytta?

    Den data vi kan flytta är den vi kan exportera från ditt gamla system. Vanligtvis inkluderar det:


    ✅ Kundregister – Alla dina kunduppgifter.

    ✅ Förvaringsregister – Information om däckhotell och förvaringskunder.


    📦 Lagerdata? Vi rekommenderar att ni gör en inventering i samband med skiftet. Det ger er bättre artikeldata än vad som oftast finns i ert gamla system – en perfekt chans att rensa upp och börja fräscht! 🚀


    Har du frågor om din specifika data? Kontakta oss så hjälper vi dig! 😊

  • När är bästa tidspunkten att börja med Eontyre?

    Direkt efter en däcksäsongen är bästa tidpunkten. 


    Då kan ni avluta säsongen med att inventera in ert lager och samtidigt hinna lära känna systemet.

Ska vi säga Hej då 👋 till manuell prisfilshantering?

Varje säsong samma visa?

Ladda ner, justera, ladda upp... och sen göra om allt igen? 😩


Låt systemet sköta jobbet medan du fokuserar

på viktigare saker (som en extra kopp kaffe ☕).

Tillbaka till översikten

Till integrarad kassa